Clik For Money...TQ

Monday, April 11, 2011

Masa senang nak..Masa susah blah...

When u r falling in love with some one..
U want sacrifice everything for her or him..
When that relationship not in good condition..
They start blame each other...

Betulkan...
Just admit what your mistake...
Kalau tak mampu membantu tidak mengapa..
Tapi tidak perlu lah mengadu domba dan menuduh..

Yea.. Aku kawan baik dia... tapi.aku faham apa yang dia alami..
Tapi, aku tak mampu nak bercakap sebab..
Ko jugak akan salah faham mengenai persahabatan kami nanti..
Aku tak faham...
Yang pasti.. Pasal apa lah aku bengap sangap bagi no aku kat ko..
Welauwey...

Sib bek la aku nie penyabo orangnya...
Tapi ko terdiam gak kan bila aku cakap..
Naper tak mampu nak cakap sendiri dengan dia...
Hehehehe..

Pada Jamy...
Ilek dude... Bio jek.. Tawu budak tu tgh skodeng kita...
Nnt kita bako jek dia.. hehehehe



No comments: