Clik For Money...TQ

Wednesday, April 27, 2011

Awak Part 5



 Awak...
 Happynya saya semalam bila jumpa awak...
 Sejuk hati saya bila pandang wajah awak...
 Tenang minda saya bila bersama awak...

 Awak..
 Kadang-kadang terfikir oleh saya...
 Saya banyak menghappykan awak tak?
 Kadang-kadang terdetik di hati saya..
 Awak merindui saya ke sebagaimana saya merindui awak?
 Adakalanya saya tersengih-sengih.. Terkenangkan telatah awak...
 Awak pun begitu juga ke?

 Awak...
 Kalau awak dengar bait bait lagu sedetik lebih..
 Mesti awak suka dengar suara Anuar Zain tu kan..
 Macam tu lah rasa saya bila saya berjumpa awak...

 Awak...

 " Setiap nafas yang dihembus
  Setiap degupan jantung
 Aku selalu memikirkanmu
 Dalam sedar dibuai angan
 Dalam tidur dan khayalan
 Aku selalu memikirkanmu"


 Itulah rasa saya...
 Saya harap awak tak marahkan saya sebab...
 Saya risaukan kesihatan awak..
 Saya risaukan  makan minum awak..
 Saya risaukan segala-galanya tentang awak...

 Awak..
 Saya malu nak cakap saya sayang awak..
 Saya malu nak cakap juga bahawa saya rindukan awak..
 Kalau boleh..Hari-hari saya nak jumpa awak...
 Itu cukup memadai ...


 P/S=Maaf andai saya hanya mampu meluahkannya dalam blog..
        Saya kelu untuk berkata bila berhadapan dengan awak....
        

No comments: