Clik For Money...TQ

Friday, March 25, 2011

Pusing-pusing kat situ jugak kan..

Last nite FC Blonde had friendly with "awek cun". Cun lah sangat..
Semuanya sepak.. Hamek ko IN... Terbang kedepan ke belakang...
Dah lama tak gi men friendly.
Tak nervous tapi risau jumpa geng lama..

Akhirnya jumpa gak geng Mami dan Maz.
Cuma muka-muka baru yang diaorang masukkan.
Team nie aku pernah join selama 2-3 bulan.
Masa tu, team Jahanam org J6 tengah berantakan.
Malas nak citer punca. dan diaorang pun berpecah.

Aku jumpa team nie balik masa tournement WHO.
2009 28 Mac. Yup..masa tangan patah.
Final jumpa team diaorang lah gak..
Akhirnya team yg aku join tu menang..

Banyak sangat dah join futsal.. Tunggu terserempak dengan team-team yang pernah aku join dulu jek.
Maklumlah.. Ramai musuh dari kawan...
Hehehehe.. Teringat orang cakap..
Aku atur game.. Sengaja cederakan orang lah..
Ish.. Tak mau ingat kisah lama..

Thanks to Nina Rafar,Nysha,Nurul,Dylan,Aj,Effa,Fiza,Sara,Ayu dan Cik Mie kita..
Nampak sangat Cik mie kita demam sebab tak perform.

Walaupun diaorang cakap aku hebat semalam..
Sebenarnya.. banyak lagi aku kena perbaiki.
Lebih lebih lagi bola celah kangkang dan shoot dari jauh.
Melilau aku mencari bola...

Anyway...
Lihatlah tuk hasil dari malam tadi..
Terbaek dari ladang... hahahahaha..

Bukan senang nak buat cop mohor wei...

P/S: Sian ayah.. tunggu aku tuk makan. Sowi ek.. next time IN tak buat lagi... hehehehehe...

2 comments:

Unknown said...

xde xde.. mmg aku x perform smlm! ;p

tp ekau mmg superbbbbbbbbbb...

SALUTESSSSSSSSS!!!

I.N said...

mana ader.. byk yg perlu saya belajar lah... seyes... dan saya akan terus belajar... hehehehe