Clik For Money...TQ

Tuesday, March 29, 2011

Aku dan kehidupan...

FC Blonde Training

Pergh... Dah bertawun aku guna khidmat seluar adidas tu..
Malam tu lah ko rabak kan..
Malu den...

Tapi malam semalam memang best lah..
Training tu sangat masyuk senhingga balik semalam terus makan ubat sakit pale..
Yang paling best.. ada owang tu bersemangat jalani latihan..

Yup.. I am agree with Coach Aidil said.
Dylan is a good player among us.
Keep it up team.


Current Situation

Sebenarnya.. Aku dah start sakit pala lately nie.
Cuma malas nk layan..
Kang layang jek.. Confirm aku sendirir tak buleh bergerak..
Sakit memang dasyat nie...
Entah ler..Agaknya..Baper lama aku buleh bertahan lagi...

Mungkin dah tiba masanya aku ...
Ntahlah... 


1 comment:

Unknown said...

tu lah... xmo makan obatttt.. kan kan kan