Clik For Money...TQ

Tuesday, February 8, 2011

Please leave me alone..

Hm..
Mungkin dia tiba lagi...
Tak kan kot...
Dah lama aku tak kena...
Mana silapnya... Aku pun tak tahu..
Smuanya dah kulakukan...
Tapi.. Yang baru pula menjelma..

Dah tengah2 malam..Ayah kejutkan bila aku mula merepek..
Haish..Memang tak sedap badan ler jadinya...
Longlai.. Letih.. Hangin..Semuanya ada...

Tapi yang paling aku pelik...
Mengapa aku mimpi benda yang akan terjadi pada seseorang..
Dan mimpi itu sebenarnya nyata untuk orang itu apabila..
Aku membaca statusnya..

Sedangkan waktu itu, aku  tidak merasai apa-apa yang pelik dalam diriku..

Mungkin Allah bagi aku rahmat...
Agar aku memberitahunya..
Tapi.. Aku tidak mampu..
Nanti..Orang menyalah ertikan aku lagi..

Ya Allah...
Kau lindungi segala perbuatan syirik dan ilmu hitam ke atasku.
Kau lindungilah keluargaku dan rakan-rakanku yang lain..
Jauhilah kami semua dari kejadian yang amat kau laknati..
Jauhikanlah kami dari syaitan yang dilaknatMU Ya Allah...

Pagi ini...
Ayah bagitahu yang dia terpaksa pulang ke kampung kerana ada kematian..
Hah??? Duduk sorang ler nie...
Heart beat aku dah bertambah..
Confirm tak keruan aku dibuatnya malam nie...

Semoga Allah redha dengan aku..
Semoga Allah jua melindungi aku...

4 comments:

ArryCode said...

meremang bulu roma bila baca

I.N said...

doa yg terbaik utk saya yea...

Ly said...

meh sleepover kt umh aku ngan baby meh..

Unknown said...

haiyarkkk... awk ok x ni?