Clik For Money...TQ

Saturday, February 19, 2011

HangIn kepALa Otak

Nie aku nk cakap sikit..
Bukan aku tak ikhlas tp..
Kalau dah selalu sgt kena pijak kepala..
Memang ler aku hangin..

Ada keta..
Buleh gerak..
Road tax tak mati..
Tapi.. Mau bikin sesuka hati kat aku plak..
Sekali sekala tak pe ler der.

Nie macam bergantung jek..
Kang aku cakap..Ko sentap..
Tapi.. AKu dh tak tahan dah..
Aku pun ader gak routine aku sendiri..

Tolong respek orang lain punya kehendak..
Boleh kan..
Tak kanlah nk pergi berambil balik pun berhantar..
Keta tu layak di jadik kan tukun ke??

Kes lain pulak..
Datang jek umah, survey..
Apa yang baru..
Apa yang ada...
Aku tahu hidup kau susah..
Tapi perlu ke kau amik semua yang ada dalam umah nie untuk kepentingan diri kau je..
Habis aku..
Nak makan apa...
Beli pun sekali sekala..
Bukan nak ngunkit..
Tapi berpada ler...

PARASIT betul ler...

No comments: