Clik For Money...TQ

Wednesday, February 9, 2011

Haiyarkkk....

Hm..
Only 20 people get bonuses for this Company..
Not fair enough kan..
One of the selected is adik kepada C Wee Woo
Susah senang bersama ke?
Cakap dalam teh tarik session mcm bagus..

Ibarat..Famili didahulukan.. Staff lain mati kelaparan..
Bukan iri hati.. Tapi, cakaplah serupa bikin..
Tak kan siapa yang memarahinya..
Ayat al -Quran pun dah tertulis..
Nak jadik pemimpin, tak boleh pilih kasih..

Habis bab opis..


Hidup aku tetiba jadik macam kat gambor nie..
Kabur..Sekabur-kaburnya..
menanti suatu pengharapan yang tak pasti..
Berjanji dengan aku pun tidak ditepati..
Mencari kesalahan diri ini,makin ramai lah pulak..
Ku tahu diri ini diperhati..
Sama ada dari silent follower di blog dan silent reader di FB.
Ku akui semuanya..

Adakalanya aku juga insan biasa..
Yang ingin meluah pada tempat tertentu..
Jika di luah pada insan..
Katanya aku meminta simpati..
Katanya aku tidak bersyukur..




PadaMU aku bermohon..
Berikan kekuatan pada diriku..
Bukan aku tidak mengerti dengan paparan ayat-ayat al-quran yang disampaikan oleh insan-insan yang bertaqwa..
Namun, aku juga mempunyai kekhilafan  ku sendiri..
Di mana.. aku juga perlu meluahkan segala pekung di dadaku..
Agar ringan dan mudah untuk ku bertahajud kepadaMU ya Allah..
Amin..

P/S: Bukan menunding pada sesiapa..kerana salah itu datang dari saya yea... Makasih...

2 comments:

Ly said...

bonus? kabur? silent follower? insan-insan bertaqwa? huhuhu..hahaha..ngee.. (",)

I.N said...

bonus..increament.. oh no..