Clik For Money...TQ

Thursday, February 3, 2011

Adakalanya...



Adakalanya ...
Kesunyian itu membuat kan diri ini berasa asing..
Menjadi seseorang yang bukan diriku..
Menjadikan aku begitu pasrah dalam hidupku..

Adakalanya...
Aku begitu tegar untuk mengatur hidup..
Agar tidak disisih..
Agar tidak dicemuh dengan begitu mudah..
Agar tidak dihinjak seperti dulukala...

Adakalanya..
Aku membuka pintu untuk kebahagiaan..
Untuk ku merasa nikmatnya..
Untuk aku menikmatinya di pengakhiran hidupku...

Adakalanya...
Aku terlalu berharap..
Aku jua membuang harapan...
Aku jua mengatur harapan...

Namun..
Ini semua didikan dariNYA..
Ini semua ujian dariNYA..
Kerna DIA membenarkan aku terus hidup..
Untuk tunduk terhadapNYA...

Adakalanya..
Aku jua ingin hidup seperti biasa..
Tiada manusia yang mencurigai keikhlasan aku..
Tiada manusia yang mengkhinati persahabatanku..
Tiada manusia yang mencurangi cintaku ini...

Adakalanya...
Aku jua seperti insan biasa..
Yang perlu disayangi..
Yang perlu di cintai..
Yang perlu dihargai...

Segala-galanya...
Adakalanya... ASING bagiku..

No comments: