Clik For Money...TQ

Friday, January 28, 2011

I really miss u but i can't...

Yes..
I really miss you..
Spend time together with you..
Sharing our moment..
Go to window shopping and buy the accessories thing for you..
Sharing our food together..
Playing our game...

Jiwang pulak...
Tettt...

Actually memang merinduinya sebagai sahabat...
Alhamdulillah..Biarpun persoalan yang timbul..
Masih berlegar-legar dibenakku..
Ku pendam segala keraguan..
Agar aku seperti manusia biasa yang mampu melayan rakan-rakan di sekelilingku..

Keluar dengan dia, bibirku sentiasa mengukir senyuman..
Seolah-olah aku keluar dengan S dahulu...
Gelak jenaka yang di bualkan..
Sedikit sebanyak memadam kerinduan aku pada S...

Ya .. Aku sebenarnya merindui S..
Namun aku tidak boleh meluahkannya..
Sebab aku tidak mahu menjadi penyebab segalanya..
Dan... Aku jua merindui dia...
Tapi aku tahu di mana letaknya aku... di sisinya...

Merindu seorang teman yang bisa membuatkan aku kembali tersenyum..
Itu cukup memadai...
Apa kan daya..
Manusia biasa...







Pulang ke rumah.. X mampu nak melelapkan mata setelah segala kerinduan..
Aku luahkan pada larian ku...
Mungkin itu jalan terbaik untukku...

Namun.. Dalam masa 45 minit aku tertidur..
Aku bermimpi mengenai S...
Yup indah bertemu dengannya biarpun dalam mimpi...
Tapi... Ada juga orang yang ketiga dalam mimpiku tersebut..

P/S: Saya hanya mampu mendoakan untuk kalian sahaja..
       .......

2 comments:

Ly said...

erkk.. ('o') u really do huh??

I.N said...

do what...missing s ler.. u know s kan...haiyarkkkkkkkkkk............