Clik For Money...TQ

Monday, January 24, 2011

Aktiviti Minggu Lepas yang memenatkan...Misteri dan membuatkan org marah...

Aktiviti simple je...
Sabtu 22 Januari 2011
Pukul 6.20am di kejutkan dengan sms Jamy walhal malam sebelumnya memang aku tak leh tido.
Pergh...
Bangun terus mandi dan solat.
Sms sepupu aku AM dan HM tuk work out

Tepat 7.15am aku tiba di TP..
Jamy pun dah ada.
Kami berdua terus meneruskan larian anak sebanyak 1 round setengah.
Kesemputan melanda. So berjalan sekejap dan teruskan larian.
Habis pusingan kedua,AM dengan HM pun tiba.
Mereka jua teruskan larian dan melihat kesungguhan HM & AM..
Aku amat kagum dengan mereka.
Begitu determine.


Kami meneruskan larian sehingga round ke 5.
Berhenti untuk buat push up dan sit up.
Mak ai kental sungguh perut aku..
Rasa benar getaran ototnya.

Balik dari tu breakfast roti bakar.
Balik rumah dan mengemas seperti biasa.
Tepat pukul 5.00 ptg..Aku amik Jamy untuk badminton session
AM,HM dan NAR pun join skali.
Alhamdulillah..Seramai 11 org yg dtg.
Tapi penatnya nauzubillah..
Apa tidaknya..





Gelanggang kosong je,aku ngan jamy sapu untuk bermain.
Pengakhirannya..Cheese nan dan tandoori chicken membuatkan aku tak bangun untuk sesi jogging keesokan harinya.
AM dan HM mungkin terkilan.
Sungguh, aku tak terbangun gara-gara sakit belakang
Tapi itulah...
Sukar untuk mengatkannya.
Mungkin org faham..
Mungkin jua tidak..

23 Januari 2011
badan masih sakit lagi..
Yes..Aku lemah..Mungkin menahan lapar..
Tapi untuk kurus punya pasal i have too..
Paksa diri untuk jogging petang tu.
Cuma sempat 2 round setelah hujan kunjung tiba.
Pasrah dengan apa yang melanda..
Balik ke rumah,aku terkinja-kinja lagi dengan tali skipping tu...
Hehehe.. Dan bersiap ambil Jamy untuk membeli kasut futsal barunya...

Hahaha.. Kepenatan, balik ke BTHO..
Uwaaaa..Sungguh penat..Dan tak larat..


2 comments:

Unknown said...

hu hu hu... cian awk... mekasey jdk PA sy... ;)

I.N said...

hahaha..xper janji udah dapat gao..buleh lap air liur siap-siap sbb hilang kempunan..hahahaha