Clik For Money...TQ

Friday, December 24, 2010

Ding Dong...

Ding Dong...

  Semalam dapat email dari Tiffy Assed. Hm.. Terus kol dia tanya khabar.Happy yang aku rasakan.
  Lama tak berjumpa dengan dia.
  Walau suatu ketika dahulu, kami pernah bercuti bersama.
  
  Namun aku sedikit tersentak dengan perkhabaran darinya mengenai seseorang.
  Biarlah ku berikan namanya A.
  Ku kira A bermain dengan ilusiya.
  Apa tidaknya, pasangan yang di war-warkan itu.. Amatlah aku kenali cuma...
  Kami tidak berhubung lagi sejak dia terus melangkah keluar dari hidupku.

 Aku cuma doakan yang baik-baik dalam kehidupannya.
 Cuma aku khuatir kerna.. Dia bermain dengan imaginasinya.
 Tidak mampu untuk menegurnya kerana.. Aku bukanlah sebahagian dari hidupnya lagi...



Petang semalam... Aku,Jamy , K Ema dan anak-anaknya skali meluangkan masa di Tasik Permaisuri Cheras.
memang happening.. Lama betul tak bermain dengan budak2 since aku dah tinggal kat Kajang.
Adik sepupuku lebih gemar menghabiskan masa dengan PS2 so, ngan aku aku skali join game tu ler..

Release ler tension bila bermain begitu... Hehehehe...

2 comments:

Unknown said...

ha ha ha... kuar gak peloh lepas jerit²... jaga bebdk

I.N said...

tu lah pasal..tp best..rasa lebih energetic kalau men ngan bebudak...hehehe