Clik For Money...TQ

Monday, November 8, 2010

Tak faham...

Hari ini cakap lain..
Esok cakap lain..
Hari ini kata putus..
Tapi esok kata sayang...

Hm.. Dah berbulan aku mendengarnya...
Mahu tak mahu, aku sekadar mendengarnya sahaja...

Rasa dipermainkan berulang kali dengan cerita yg tak masuk akal..
Tapi aku tetap melayankannya jua...
Entah apa yang difikirkan tentang aku..
Apakah aku ini sekadar pelampias untuk hidupnya...

Mungkin juga..
Tapi, aku benar-benar kecewa dengan org dalaman hidupku..
benar-benar mengecewakan..
hanya kerana atitude aku, mereka memperlekehkan semua keadaan..
mengapa perlu begini..
Dan mengapa mereka tida membimbingku..

Keputusan mereka sekadar membiarkan aku terus berjalan..
Meniti hari-hari yang bakal ku tempuhi tanpa sebarang pertanyaan..
Pedoman dan laluan itu harus kutempuhinya sendiri..

Ya..
Aku sekadar.aku sekadar menumpang dalam keluarga yang terlalu sempurna..
Dan hadirnya aku mencacatkan kesempurnaan mereka
Aku redha...

No comments: