Clik For Money...TQ

Wednesday, November 24, 2010

Menanti dengan sabar...

Hahaha..
Bukan senang nak menggapai apa yang diingini. Kawan aku sms D90 full set RM2900.
Frustnya.. Aku tak der cash in hand.
Kalau dah ada duit, Insyallah aku dah beli.

Ya Allah..
Sesungguhnya apa yang KAU turunkan...
Benar-benar menguji kesabaranku.
Kau berikan aku sedikit pengajaran..
Betapa indahnya kesukaran ini dengan berlandaskan kesabaran yang KAU kurniakan kepadaku.
Betapa aku mendekatiMU bila aku bersendirian kini...

Mungkin..
Itu hikmah yang KAU berikan kepadamu.
Ya Allah...
Aku bersyukur dengan segala nikmat yang diberikan
Betapa aku memanjat  doa kepadaMU...

Betapa aku terlalu merinduiMU..
Betapa aku tersenyum bermunajat terhadapMU...

Bersyukur aku kepadaMU Ya Allah..

2 comments:

Unknown said...

fuhhh.... krm slm kat tukang snap gmbr eh... ;p

I.N said...

weeeeeeewiitttttttttt jamy... jamy kim salam kat awak lah... hahaha...
HAMPEH tul....