Clik For Money...TQ

Wednesday, November 10, 2010

Aku kah...

sepi yg mengisi ruang hati...semakin galak menguasai...
berada di alam nan indah terbentang ini...
sikit pun x mampu menghambat gusar dihati...
air yg mengalir tenang...
juga x mampu damaikn sekeping hati milikku...
angin yg berpuput lembut...sepoi2 mencium pipi~...
tetap x mampu memujuk hatiku lagi...
sudah retakkh kini...?

sepi yg menghimpit rapat...semakin akrab...
malah memeluk aku dgn erat...
seperti x mahu lepaskn aku pergi...
rimas aku rimas...sungguh aku rimas...
sukar utk bernafas tenang...
malah x mampu berlagu riang...
duhai beburung di awangan...
bawa lah aku terbang...bawalah aku pergi...
hajatku...
ingin tinggalkn sekeping hati yg sepi disini~....

sepi yg memagari hati...berikan aku kunci...
hapusknlah sumpahan ini...
ingin sekali merenggut pergi sepi dihati...
tp ku takut terluka...
kelilingku...kurasakn lengang...
terasa asing, kerdil dan terpencil...
sesatkh aku di alam nyata...?
penat sudah menganyam kelarai dihati...
namun hati ini...degil utk menyambut indah...
kemesraan yg telah lama layu dan terkubur~...
meninggalkn sepi merewang di segenap ruang hati...
berlalu pergi...meninggalkn aku terkapai2 seorang diri~...
adilkah aku dibebani sebegini...??

No comments: